مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 12:452023-10-01اجتماعي

موقعیت مناسب البرز برای گردشگری آبی


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با اشاره به اهمیت عنصر آب در توسعه گردشگری گفت: وجود آب در یک منطقه با رونق گردشگری رابطه مستقیمی دارد.

- ایسنا/البرز مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با اشاره به اهمیت عنصر آب در توسعه گردشگری گفت: وجود آب در یک منطقه با رونق گردشگری رابطه مستقیمی دارد.

در این زمینه استان البرز از رودخانه زیبای کرج و رودخانه کردان که از شهرستان ساوجبلاغ و نظرآباد می گذرد، همچنین سد طالقان و سد امیرکبیر برخوردار است که پتانسیل های بسیاری برای جذب گردشگر در این زمینه دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم خاکی همچنین وجود برخی چشمه های آب معدنی و آب درمانی را برای جذب گردشگران حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: با توجه به اهمیت این موضوعات، اخیراً اولین کارگروه گردشگری آب در تعامل با آب منطقه ای استان البرز تشکیل شد.

مدیر کل میراث فرهنگی البرز با اشاره به اینکه چند عنوان پروژه برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری آب در محور کرج-کندوان و ساوجبلاغ معرفی و لکه گذاری ها توسط آب منطقه ای صورت گرفته، اظهار کرد: این ظرفیت ها می توانند به عنوان فرصت به سرمایه گذاران معرفی شوند.

به گفته خاکی با توجه به اینکه محور کرج-کندوان اکنون از حالت ترانزیتی خارج شده و به عنوان یک محور گردشگری مورد توجه قرار دارد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقعیت مناسب البرز برای گردشگری آبی

موقعیت مناسب البرز برای گردشگری آبی