مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 08:052023-10-21بين الملل

انسان ها باید نسبت به جنایات صهیونیست ها علیه فلسطین واکنش نشان دهند


تحلیلگر مسایل سیاسی در کردستان گفت: اگر انسان معنای انسانیت را بفهمد باید نسبت به آنچه صهیونیست ها علیه مسلمانان فلسطین روا می دارند واکنش نشان بدهد.

- یوسف کریمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: سال 1948 بعد از فروپاشی امپراتور عثمانی رژیم غاصب اسراییل ایجاد شد و عملا ژئوپولتیک خاورمیانه تغییر کرد امپراتور عثمانی براساس اهداف و سیاست غرب به 17 کشور تقسیم شد.

وی افزود: از سال 1948 به بعد با جنگ های مختلف 6 روزه تا جنگ 33 روزه، کشور فلسطین کوچک و کوچکتر شد و رژیم صهیونیست کودک کش با قدرت اقتصادی آشکار و پنهانی که در دنیا دارد از بین بردن انسانیت به مفهوم عام را دنبال می کند.

این تحلیلگر مسایل سیاسی عنوان کرد: در پیمان هرتزل یا نژادپرستان خود را برتر از همه موجودات می دانند این جنگ ادامه پیدا کرد 10 میلیون مهاجر، چند میلیون کشته در عرض این مدت کشتن کودکان مظلوم و بعد از 15 مهر کشته شدن چند هزار نفر از مظلوم ترین انسان های منطقه که دل هر انسان را به درد می آورد.

وی افزود: قطعا صهیونیست تار عنکبوتی است که محکوم به شکست است اگر انسان معنای انسانیت را بفهمد باید نسبت به آنچه صهیونیست ها علیه مسلمانان فلسطین روا می دارند واکنش نشان بدهد و مظلومیت مردم فلسطین به امید خدا به پایان می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسان ها باید نسبت به جنایات صهیونیست ها علیه فلسطین واکنش نشان دهند

انسان ها باید نسبت به جنایات صهیونیست ها علیه فلسطین واکنش نشان دهند