مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 11:452023-10-02فرهنگي

خاطرات عبدالوهاب شهیدی از «زکریای رازی» و آتش گرفتن سینما رکس!


جوان ترها عبدالوهاب شهیدی را مانند دیگر هم نسلی هایش کمتر می شناسند؛ نسلی که اگر نبودند شاید از موسیقی ما هم چیزی باقی نمی ماند.

نسلی که بدون چشم داشت خاصی تمام خود را برای موسیقی و هنر ایران گذاشتند و مزد بسیاری از آنها مانند عبدالوهاب شهیدی درنهایت شد بیش از 40 سال سکوت! - خاطرات عبدالوهاب شهیدی از زکریای رازی و آتش گرفتن سینما رکس! جلیل شهناز، اصغر بهاری، عبدالوهاب شهیدی، فرامرز پایور، حسین تهرانی جوان ترها عبدالوهاب شهیدی را مانند دیگر هم نسلی هایش کمتر می شناسند؛ نسلی که اگر نبودند شاید از موسیقی ما هم چیزی باقی نمی ماند.

نسلی که بدون چشم داشت خاصی تمام خود را برای موسیقی و هنر ایران گذاشتند و مزد بسیاری از آنها مانند عبدالوهاب شهیدی درنهایت شد بیش از 40 سال سکوت! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهر ، ماهی است که هنرمندان سرشناس بسیاری در آن چشم به جهان گشودند که یکی از آنها عبدالوهاب شهیدی است.

هنرمندی تا آخرین لحظات عمر خود، خلق نیکو و شیک پوشی را کنار نگذاشت و همچون بسیاری دیگر از هم نسلی هایش لبخندی داشت به یاد ماندنی؛ گویی که این ویژگی ها در تمام آنها موروثی باشد.

شهیدی که طی زندگی خود گفت وگوهای متعددی به انجام رسانده است، در یکی از آنها که به صورت تصویری به ضبط رسیده است، خود را این گونه معرفی می کند: من در مهرماه 1301 شمسی متولد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات عبدالوهاب شهیدی از «زکریای رازی» و آتش گرفتن سینما رکس!

خاطرات عبدالوهاب شهیدی از «زکریای رازی» و آتش گرفتن سینما رکس!