مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 12:102023-10-08سياسي

500 سری جهیزیه، هدیه سپاه به نوعروسان نیازمند کرمانشاهی


آیین اهدا 500 سری جهیزیه به نوعروسان توسط سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیین اهدا 500 سری جهیزیه به نوعروسان توسط سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با حضور سردار حزنی مسوول محرومیت زدایی سپاه سردار حزنی، آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، استاندار و دیگر مسوولان استان در حسینه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان برگزار شد.

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این مراسم با ابزار خوشحالی از پیروزی نیروهای مقاومت، اظهار کرد: امام خمینی (ره) از سال 1342 از نابودی اسراییل می گفتند و همچنین مقام معظم رهبری هم  فرمودند؛ اسراییل 25 سال آینده را نخواهد دید، و گویا عجله دارند و می خواهند سریع تر بروند.

وی در ادامه از چشم و هم چشمی به عنوان یکی از آسیب های اجتماعی یاد کرد و افزود: پدران و مادران ما در گذشته ساده و غیرتشریفاتی زندگی های خود را آغاز کردند، اما الان فخرفروشی، مهریه های بالا و تشریفات زائد مانع ازدواج آسان جوانان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تأکید بر ترویج ازدواج آسان، گفت: بهترین الگو ازدواج آسان برای جوانان ازدواج ساده و آسان حضرت فاطمه زهرا (س) و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 سری جهیزیه، هدیه سپاه به نوعروسان نیازمند کرمانشاهی

500 سری جهیزیه، هدیه سپاه به نوعروسان نیازمند کرمانشاهی