مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 20:452023-10-08حوادث

24 سارق سیم برق و کابل مخابرات در گیلان دستگیر شدند


به گفته رییس پلیس آگاهی استان گیلان، در پی اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان سیم برق و تجهیزات انتقال نیرو و کابل مخابرات، 24 سارق و یک مالخر در گیلان دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ علیرضا حدادی امروز در جمع خبرنگاران در ستاد فرماندهی استان با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می طلبد، اظهار کرد: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

  وی با اشاره به اقدامات پلیس در راستای تامین امنیت جامعه گفت: در پی اجرای طرح عملیاتی 2 روزه مبارزه با سارقان سیم برق و تجهیزات انتقال نیرو و کابل مخابرات در سطح استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی گیلان و شهرستان های تابعه قرار گرفت.

  رییس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح با انجام اقدامات گسترده و طی عملیات های جداگانه، 24 سارق و یک مالخر شناسایی و دستگیر شدند، افزود: بر اساس تحقیقات صورت گرفته، سارقان به 59 فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

  حدادی، عدم رعایت نکات ایمنی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و گفت: توجه مردم نسبت به هشدارها و توصیه های پلیس نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 سارق سیم برق و کابل مخابرات در گیلان دستگیر شدند

24 سارق سیم برق و کابل مخابرات در گیلان دستگیر شدند