مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 19:512023-10-16اقتصادي

تولید سالانه 3.5 میلیون تن محصولات کشاورزی در گیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صالح محمدی رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به فرصت های کشاورزی در استان اظهار کرد: گیلان منشأ و قطب تولید انواع محصولات کشاورزی و دیگر نیازمندی های حوزه غذا در ایران و جهان است.

  وی با اشاره به کمبود آب در فلات مرکزی ایران و تفاوت استانهای شمالی در مهاجرپذیری افزود: گیلان یکی از استان هایی است که وجود آب و اقلیم مناسب موجب پذیرش مهاجران ایرانی و حتی خارجی جهت سرمایه گذاری در بخش تولید محصولات کشاورزی است.

  رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خدمت و پاسخگو بودن را 2 اولویت مهم و راهبردی این دستگاه اجرایی برشمرد و بیان کرد: تقویت بخش کشاورزی نیازمند مشارکت همگانی است و این مهم باید در جذب سرمایه گذاران بیشتر متمرکز باشد.

  محمدی بر ضرورت گسیل سرمایه گذاری در بخش کشاورزی تأکید کرد و گفت: هرکس امروزه بتواند در بخش کشاورزی گیلان سرمایه گذاری کند سهم به سزایی در رشد و اعتلای کشور و استان رقم زده است.

  گیلان سال زراعی بدون تنش آبی را پشت سر گذاشت وی با اشاره به محدودیت منابع آب در سال زراعی گذشته افزود: با تدبیر استاندار و همکاری دستگاه های اجرایی استان و رعایت الگوی کشت توسط مردم، سال زراعی گیلان بدون تنش، پایان یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالانه 3.5 میلیون تن محصولات کشاورزی در گیلان

تولید سالانه 3.5 میلیون تن محصولات کشاورزی در گیلان