مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 01:552023-10-01حوادث

کشف میلیاردی ابزارآلات صنعتی قاچاق در کارخانه متروکه در گرمسار


با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان گرمسار ، محل دیوی 600 قلم ابزارآلات صنعتی قاچاق به ارزش 45 میلیارد و 700 میلیون ریال کشف شد.

- ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان گرمسار ، محل دیوی 600 قلم ابزارآلات صنعتی قاچاق به ارزش 45 میلیارد و 700 میلیون ریال کشف شد.

سردار جلیل موقوفه ای شامگاه 9 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر ورود حجم زیادی از کالا به داخل یک کارخانه متروکه در شهرک صنعتی گرمسار، بررسی موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با انجام تحقیقات اولیه و پرس و جو از نگهبان کارخانه متروکه اعلامی مشخص شد، ملک متعلق به یک خانم بوده که 600 قلم ابزار آلات صنعتی فاقد اسناد مثبته گمرکی را در آنجا دپو کرده است.

وی ادامه داد: با هماهنگی اداره صمت شهرستان معلوم شد مالک هیچ گونه اقدامی برای راه اندازی فعالیت اقتصادی و صنعتی نداشته و وجود این مقدار ابزارآلات در یک کارخانه متروکه کاملا شبه برانگیز است.

این مقام ارشد انتظامی به دستگیری مالک کارخانه متروکه در حوزه ایوانکی طی یک عملیات منسجم و هوشمندانه پلیسی اشاره کرد و افزود: متهمه در بازجویی های پلیس به خرید و نگهداری ابزارآلات به صورت قاچاق برای فروش در زمان مناسب اعتراف ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف میلیاردی ابزارآلات صنعتی قاچاق در کارخانه متروکه در گرمسار

کشف میلیاردی ابزارآلات صنعتی قاچاق در کارخانه متروکه در گرمسار