مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 10:052023-10-12اجتماعي

پوشش بیمه ای 78 هزار گلستانی در صندوق بیمه کشاورزان


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان گفت: در حال حاضر 78 هزار بیمه شده صندوق اجتماعی کشاورزان در استان گلستان تحت پوشش هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حسن قدیمی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر 78 هزار بیمه شده صندوق اجتماعی کشاورزان در استان گلستان تحت پوشش هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 3900 مستمری بگیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان در استان گلستان هستند که در سال گذشته 8 هزار و 600 بیمه شده جدید به صندوق استان اضافه شده است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان گلستان تصریح کرد: 364 هزار و 284 نفر در استان گلستان جزء جامعه هدف ما هستند که به دلایل مختلف تاکنون بخشی از این جامعه از این بیمه استفاده کردند.

قدیمی بیان کرد: تمامی افراد بین 18 تا 50 سال سن ، روستاییان، عشایر و کشاورزان ساکن و غیرساکن روستا، ساکنان شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت، کارگران فضلی و استادکاران، زنان خانه دار، رانندگان حمل و نقل بار و مسافر بین شهری و .

می توانند از این بیمه استفاده کنند.

وی افزود: 70 درصد حق بیمه افراد تحت پوشش این صندوق توسط دولت انجام می شود که در سال جاری پیش بینی ما بیمه شدن 12 هزار و 700 نفر است که در 6 ماه نخست امسال 4 هزار و 200 نفر تحت پوشش قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش بیمه ای 78 هزار گلستانی در صندوق بیمه کشاورزان

پوشش بیمه ای 78 هزار گلستانی در صندوق بیمه کشاورزان