مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 18:052023-10-20بين الملل

چین: مواضع پکن و مسکو نسبت به فلسطین یکسان هستند


فرستاده ویژه چین در غرب آسیا در جریان دیدار با همتای روس خود در قطر بر هم راستا بودن مواضع پکن و مسکو در تلاششان برای فرونشاندن بحران درگیری حماس و رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

- فرستاده ویژه چین در غرب آسیا در جریان دیدار با همتای روس خود در قطر بر هم راستا بودن مواضع پکن و مسکو در تلاششان برای فرونشاندن بحران درگیری حماس و رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ژای جون، فرستاده ویژه چین در غرب آسیا در اولین ایستگاه از تور سفرهایش به این منطقه وارد قطر شد و به دیدار میخاییل بوگدانوف، همتای روسیه ای خود رفت.

به نوشته خبرگزاری رویترز، ژای جون در این دیدار بیان داشت، عامل ایجاد بحران اخیر مربوط به فلسطین تضمین ندادن به فلسطینی ها از بابت حقوقشان است.

این فرستاده چین بعد از نشستش با بوگدانوف در شهر دوحه، یک روز بعد از نشست کم سابقه ای بین ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه و شی جینپینگ، همتای چینی وی در شهر پکن اظهار کرد، مسکو و پکن دارای موضعی یکسان نسبت به مساله فلسطین هستند.

ژای خاطرنشان کرد: دلیل بنیادین وضعیت فعلی مربوط به جنگ فلسطینی ها و اسراییل این است که حقوق ملی مشروع مردم فلسطین تضمین نشده اند.

یک هفته پیش، وانگ یی ، وزیر امور خارجه چین گفت، همه اقداماتی را که به غیرنظامیان آسیب وارد می کنند محکوم می کند و اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین: مواضع پکن و مسکو نسبت به فلسطین یکسان هستند

چین: مواضع پکن و مسکو نسبت به فلسطین یکسان هستند