مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 15:452023-09-27فرهنگي

درد دل چاپخانه داران در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: چاپخانه ها میراث دار فرهنگ کشور هستند و علاوه بر تاثیرگذاری در توسعه استان، در بسیاری از حوزەهای فرهنگی نیز عامل مهم محسوب می شوند.

- ایسنا/کردستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: چاپخانه ها میراث دار فرهنگ کشور هستند و علاوه بر تاثیرگذاری در توسعه استان، در بسیاری از حوزەهای فرهنگی نیز عامل مهم محسوب می شوند.

علی اصغر دریایی امروز (پنجم مهر) در ششمین آیین تجلیل و قدردانی از فعالان عرصه چاپ استان کردستان که با حضور جمعی از چاپخانه داران استان در مجتمع فجر شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: صنعت چاپ در طول تاریخ بر بسیاری از حوزه های فرهنگ و هنر و صنعت تاثیرگذاشته و از بسیار صنایع دیگر نیز تاثیرپذیر بوده است.

وی افزود: صنعت چاپ علاوه بر فعالیت های اقتصادی، دارای رسالت بزرگی در مبحث کتاب و کتابخوانی و بەطور کلی فرهنگ مکتوب هر کشور است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی اضافه کرد: بدون شک دانایی از طریق فضای مجازی اتفاق نخواهد افتاد مگر از طریق فرهنگ مکتوب و کتاب.

دریایی، گردش مالی صنعت چاپ را بسیار بیشتر از عرصه های دیگر دانست و خاطرنشان کرد: به بهانه های مختلف با مدیران چاپخانه ها و فعالان عرصه چاپ استان دیدار و از نزدیک با مشکلات و دغدغه های آن ها آشنا شده ام و با همه توان درصدد رفع این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درد دل چاپخانه داران در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان

درد دل چاپخانه داران در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان