مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-05اجتماعي

کدام مناطق گیلان باید منتظر بارش های شدیدتری باشند؟


مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه بارش های باران از غرب تا شرق استان تا پیش از ظهر از شدت بیشتری برخوردار است، گفت: طی امروز و جمعه شدت بارش در مناطق مرکزی و شرقی استان پیش بینی می شود.

- محمد دادرس، مدیرکل هواشناسی گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت آب وهوای استان، اظهار کرد: بر اساس نقشه های پیش یابی امروز، بارش به تناوب تا روز جمعه ادامه خواهد داشت که در برخی مناطق استان به صورت نسبتاً شدید تا خیلی شدید پیش بینی می شود.

  به گفته مدیرکل هواشناسی استان گیلان، بارش های باران طی امروز تا فردا می توانند همراه با رعدوبرق و در مناطق مستعد به صورت تگرگ باشد.

  وی با بیان اینکه تا اواخر وقت پنجشنبه در بیشتر مناطق استان گیلان، شرایط برای وقوع رگبارهای شدید و خیلی شدید وجود دارد، گفت: بارش های باران از غرب تا شرق استان تا پیش از ظهر از شدت بیشتری برخوردار است اما طی امروز و جمعه شدت بارش در مناطق مرکزی و شرقی استان پیش بینی می شود.

  دادرس همچنین برای برخی مناطق استان به ویژه سواحل و ارتفاعات در استان گیلان، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش بینی کرد.

  به گفته مدیرکل هواشناسی گیلان، ریسک سیلاب با احتمال ضعیف در برخی ارتفاعات استان در غرب و شرق دیده می شود و همچنین برای مناطق مرکزی و شرقی استان نیز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام مناطق گیلان باید منتظر بارش های شدیدتری باشند؟

کدام مناطق گیلان باید منتظر بارش های شدیدتری باشند؟