مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 12:552023-10-02سياسي

سرباز ولایت فقیه بودن توفیق بزرگی است


جانباز و رزمنده دفاع مقدس تالشی با بیان اینکه سرباز ولایت فقیه بودن توفیق بسیار بزرگی است، گفت: از مردم و خصوصا جوانان عزیز خواستارم همواره پشتیبان ولایت فقیه باشند تا به مملکت اسلامی آسیبی از سوی دشمن وارد نشود.

- معراج راحلی مقدم، جانباز و رزمنده تالشی دفاع مقدس در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: متولد 1346 در شهر اسالم تالش هستم و سال 1360 با پیروی از فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر حضور در جبهه دفاع مقدس، من هم در این میدان حاضر شدم و حدود سی ماه در جبهه ها حضور داشتم.

راحلی مقدم اولین اعزام خود به جبهه را از شهرستان تالش عنوان و اظهار کرد: اعزام من از طریق بسیج بود و پس از گذراندن دوره آموزشی در پادگان منجیل راهی منطقه عملیاتی کرخه نور در جنوب کشور شدم.

وی دلیل رفتن خود به جبهه را لبیک به فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه هر کس توان جبهه رفتن دارد برود، بیان کرد و گفت: در گردان های خط شکن امام حسین(ع)، لشگر 25 کربلا و گردان های میثم، خندق و سلمان فارسی لشگر قدس گیلان حضور داشتم.

جانباز و رزمنده تالشی تاکید کرد: با توجه به اینکه در یک خانواده انقلابی رشد کرده بودم و برادران ما اکثرا در بسیج و سپاه بودن بنابراین هیچ مانعی از سوی خانواده مبنی بر اعزام به جبهه نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرباز ولایت فقیه بودن توفیق بزرگی است

سرباز ولایت فقیه بودن توفیق بزرگی است