مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 16:352023-09-23اقتصادي

افتتاح 1470 مسکن مهر در هشتگرد


هم زمان با افتتاح 1470 واحد مسکن مهر هشتگرد با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت عمران این شهر از مردم خداحافظی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، آیین افتتاح و بهره برداری از 1470 واحد مسکونی و پروژه های زیربنایی و روبنایی شهر جدید مهستان امروز برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر افتتاح 1470 واحد مسکونی با هزینه ساخت 235 میلیارد تومان، مجموعه ورزشی سردار شهید علی اصغر ابراهیمی در فاز 4 هشتگرد با هزینه ساخت 50 میلیارد تومان، بوستان جوان فاز 4 با هزینه ساخت 12 میلیارد تومان، محورهای آماده سازی شده فازهای 3 و 7 با هزینه ساخت 1.

5 میلیارد تومان، ایستگاه مترو شهید فخری زاده با هزینه ساخت 20 میلیارد تومان افتتاح شد.

*تغییر در شرکت عمران شهر جدید هشتگرد علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید هم در این مراسم اظهار داشت: باید سرانه ها و کسری های خدمات زیربنایی و روبنایی در مهستان و هشتگرد همراه با اتمام و بهره برداری از مسکن مهرهای باقی مانده رفع شود، ضمن اینکه اجرای پروژه های مختلف نهضت ملی مسکن در دستور اصلی ما قرار دارد.

  عباس قنبری مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد هم در این مراسم گفت: افتتاح های مختلف و بهره برداری متعدد از پروژه های مختلف مسکن و عمران در مهستان و هشتگرد موجب رضایت مندی مردم عزیز شده و توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 1470 مسکن مهر در هشتگرد

افتتاح 1470 مسکن مهر در هشتگرد