مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 11:452023-10-01فرهنگي

گالری اکنون میزبان آثار اکسپرسیونیسم


آثار ارائه شده در نمایشگاه «درد در زاویه ای است که نگاهم را پر می کند» می تواند تجربیات همگانی یک جامعه باشد که به طور لاینفک در جامعه موجودند و حضور عینی دارند.

- ایسنا/اصفهان آثار ارائه شده در نمایشگاه درد در زاویه ای است که نگاهم را پر می کند می تواند تجربیات همگانی یک جامعه باشد که به طور لاینفک در جامعه موجودند و حضور عینی دارند.

در این نمایشگاه، هنرمند، خود را به عنوان یک عضو از جامعه و به مثابه یک سوژه تجزیه و تحلیل کرده است.

مهدی مهرآرا، هنرمند و برگزارکننده این نمایشگاه، به ایسنا گفت: آثار نمایشگاه درد در زاویه ای است که نگاهم را پر می کند حاوی تجزیه و تحلیل نوسانات درونی من است.

انسان با حالات مختلف روحی مواجه می شود و اگر نقاش یا هنرمند باشد، می تواند این حالات را با فرم خاصی به رنگ و تصویر تبدیل کند.

او که این روزها هفتمین نمایشگاه انفرادی خود را برگزار می کند، افزود: من این مجموعه را از سال 1393 آغاز کردم، اما از آنجایی که همه حالات قابلیت تصویرسای ندارند، فرایند نقاشی این مجموعه پیشرفت کندی داشت.

این کارشناس هنرهای تجسمی با تأکید بر اینکه آثار این نمایشگاه در سبک اکسپرسیونیسم ترسیم شدند، اظهار کرد: حالات درونی که در نمایشگاه به تصویر کشیده ام معمولاً حالت های خوشایندی نیستند، افراد در حالت سرخوشی و سرحالی سراغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گالری اکنون میزبان آثار اکسپرسیونیسم

گالری اکنون میزبان آثار اکسپرسیونیسم