مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 15:002023-09-25اقتصادي

راه اندازی کریدور شمال-جنوب نیاز به عزم حاکمیتی دارد


رییس خانه صنعت و معدن مازندران راه اندازی کریدور شمال- جنوب را نیازمند عزم حاکمیتی دانست و گفت: راه اندازی کریدور شمال-جنوب موجب افزایش ظرفیت ترانزیتی کالاهای مختلف شده که پیامدش موجب توسعه صادراتی کشور خواهد شد.

- ایسنا/مازندران رییس خانه صنعت و معدن مازندران راه اندازی کریدور شمال- جنوب را نیازمند عزم حاکمیتی دانست و گفت: راه اندازی کریدور شمال-جنوب موجب افزایش ظرفیت ترانزیتی کالاهای مختلف شده که پیامدش موجب توسعه صادراتی کشور خواهد شد.

سید مجتبی رضوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مصوبه کارگروه اقتصادی، اشتغالزایی و سرمایه گذاری استان مازندران در مرداد ماه سال جاری که مبنی بر راه اندازی کریدور شمال-جنوب موسوم به طرح تمام بوده است؛ در صورت حمایت همه جانبه نظام و همراهی نهادها و سازمانهای وابسته به حاکمیت با دولت و فعالین اقتصادی بطور قطع و یقین اجرایی می شود.

سرپرست گروه توسعه مشارکت استان مازندران افزود: وقت آن رسیده است با گذشت 80 سال که متفقین با استفاده از خط راه آهن ایران از جنوب به شمال تسلیحات به جبهه روسیه ارسال و هیتلر را به زانو درآوردند این بار از شمال به جنوب ایران با حمل میلیون ها تن غلات، نهاده های دامی و دانه های روغنی امنیت غذایی کشورهای پایین دست ایران تامین و به بهترین روش، کمبود نیازهای محصولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کریدور شمال-جنوب نیاز به عزم حاکمیتی دارد

راه اندازی کریدور شمال-جنوب نیاز به عزم حاکمیتی دارد