مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 12:502023-10-04سياسي

تشکیل کمیته حسابرسی شهرداری در شورای شهر «پاوه»


رییس شورای شهر پاوه، از تشکیل کمیته حسابرسی داخلی شهرداری به منظور تقویت ابعاد همکاری ارکان مدیریت شهری و حفظ حقوق شهروندان از طریق ارتقای پاسخگویی عمومی شهرداری به مردم و نمایندگانشان در شورای اسلامی شهر و وزرات کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، دیار عبدالله زاده رییس شورای شهر پاوه امروز در جمع خبرنگاران از تشکیل کمیته حسابرسی شهرداری در شورای شهر پاوه خبر داد، اظهار کرد: این کمیته، کمیته ای نظارتی، پایشگری و مشاوره ای است که براساس دستورالعمل صادره از وزارت کشور از سوی شورای اسلامی شهر برای انجام مسؤولیت های مصوب تشکیل می شود.

وی ادامه داد: مسلم قادری و خانم ها نرمین بابایی و یسرا میرآبادی به ترتیب تحت عنوان نمایندگان شورای اسلامی شهر و شهرداری و حسابرس مستقل جهت فعالیت در این کمیته انتخاب و معرفی شده اند.

رییس شورای اسلامی شهر پاوه درمورد تشکیل این کمیته، افزود: بهبود انضباط و شفافیت مالی و غیرمالی در شهرداری، جلوگیری از انتشار گزارشات ناسازگار و  نظارت و پایش عملکرد مدیران ارشد شهرداری از جمله اهداف تشکیل این کمیته است که ابلاغ آیین نامه آن از اقدامات مثبت وزارت کشور در راستای ارتقای جایگاه شوراهای اسلامی شهرها و جلوگیری از تخلفات و ارائه گزارشات غیرواقعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته حسابرسی شهرداری در شورای شهر «پاوه»

تشکیل کمیته حسابرسی شهرداری در شورای شهر «پاوه»