مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 16:302023-09-26سياسي

انتشار ویدیوهایی از انتقال اتباع افغان و گلایه یک مسؤول


دبیر ستاد امر به معروف استان هرمزگان از وضعیت آشفته حضور اتباع خارجی در این استان گلایه و خواستار نظارت بر مهاجران و اتباع غیرمجاز در این استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، انتشار ویدیوهای مختلفی از حضور شبانه اتباع بیگانه در مناطق مختلف استان از یک سو و اشغال برخی بازارهای محلی و فعالیت های دوره گردی از سوی دیگر سبب شده تا فعالان اجتماعی از دستگاههای مسؤول در این زمینه خواستار اتخاذ تدابیر ویژه شوند.

حجت الاسلام حسن کریمی دبیر ستاد امر به معروف استان نیز در دیدار با عبدالله مبینی رییس سازمان ملی مهاجرت از آشفته بازار حضور اتباع خارجی در استان گلایه کرده و عنوان داشت: جولان اتباع در بازارهای استان و ادامه این روند سبب بیکاری بیش از پیش جوانان کشورمان خواهد شد.

وی بیان کرد: یکی از منکراتی که به طور مستمر توسط جوانان هرمزگانی مطالبه می شود، نبود نظارت کافی بر مهاجران و اتباع غیرمجاز به ویژه در حوزه بازار است و ادامه این روند غیرقابل تحمل است و دستگاه های متولی باید سریع اقدام جدی در این خصوص انجام دهند و جلوی این بی نظمی را بگیرند.

بسیاری از اتباع خارجی در استان هرمزگان از لیردف جاسک تا پارسیان به کار مالخری یا همان خرید ضایعات غیر قانونی مشغول هستند که این حوزه ارتباط مستقیمی با خرید اموال دزدی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار ویدیوهایی از انتقال اتباع افغان و گلایه یک مسؤول

انتشار ویدیوهایی از انتقال اتباع افغان و گلایه یک مسؤول