مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 16:152023-10-21فرهنگي

گردهمایی بزرگ هنرمندان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با زبان نما


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر های نمایشی، در این بزنگاه مهم تاریخی که کمترین وظیفه هر انسان آزاده، - هنرمندان عرصه هنر های نمایشی سراسر کشور با برنامه ریزی و همراهی اداره کل هنر های نمایشی امروز 29 مهر در حمایت از مردم مظلوم فلسطین نمایش اجرا می کنند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر های نمایشی، در این بزنگاه مهم تاریخی که کمترین وظیفه هر انسان آزاده، اعلام انزجار از جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی است، اداره کل هنر های نمایشی با همکاری انجمن هنر های نمایشی ایران و کانون تئاتر خیابانی با همراهی هنرمندان سراسر کشور مجموعه اجرا هایی را در محکومیت و مذمت اعمال و نیات پلید رژیم اشغالگر قدس در سراسر کشور برگزار می کند.

در این برنامه هنرمندان عرصه هنر های نمایشی با زبان نمایش گرد هم می آیند تا فریاد بلند نفرت و انزجار خود را با زبان رسا و نافذ هنر به گوش جهان و جهانیان برسانند.

این برنامه امروز شنبه 29 مهر 1402 از ساعت 11 صبح تا 19 در 29 استان و مناطق آزاد کشور در گستره پهناور ایران زمین اجرا می شود.

  تهران، آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، قم، قشم، کرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی بزرگ هنرمندان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با زبان نما

گردهمایی بزرگ هنرمندان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با زبان نما