مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 16:402023-09-28اقتصادي

مجتمع آموزشی پردیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه افتتاح شد


با حضور معاون رییس جمهور، مجتمع آموزشی پردیس دانشگاه علوم پزشکی به عنوان بزرگترین مجتمع آموزشی منطقه تربت حیدریه به بهره برداری رسید.

- ایسنا/خراسان رضوی با حضور معاون رییس جمهور، مجتمع آموزشی پردیس دانشگاه علوم پزشکی به عنوان بزرگترین مجتمع آموزشی منطقه تربت حیدریه به بهره برداری رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در مراسم بهره برداری از این مجتمع آموزشی که امروز پنج شنبه، ششم مهرماه برگزار شد، اظهار کرد: مجتمع آموزشی پردیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با اعتبار 800 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

دکتر حسین ابراهیمی پور، با بیان اینکه کلنگ احداث این پروژه بزرگ در سال 1394 به زمین خورده است، گفت: ساختمان دانشکده پزشکی با زیربنای 8500 مترمربع در زمینی به مساحت 15 هکتار با هزینه ای بالغ بر 800 میلیارد ریال احداث و امروز به بهره برداری رسید.

وی امکانات این مجتمع آموزشی را مطلوب برشمرد و ادامه داد: این مجتمع دارای آزمایشگاه ، سایت کامپیوتر، کتابخانه، سالن تشریح، سالن همایش، کلاس های درس، سایت اداری و سایت اینترنت، کتابخانه است که با افتتاح این پروژه، میزان فضاهای آموزشی دانشگاه به بیش از دو برابر افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع آموزشی پردیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه افتتاح شد

مجتمع آموزشی پردیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه افتتاح شد