مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 12:002023-10-03سياسي

الحاق هزار هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: تاکنون یک هزار هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی در کمیسیون ماده 5 استان الحاق به محدوده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، یاسر رهبردین معاون عمرانی استاندار در همایش اعطای زمین به خانوارهای طرح جوانی جمعیت در آذربایجان غربی، اظهار داشت: همچنین تاکنون 30 جلسه برای طرح جوانی زمین و اعطای زمین در سطح استان برگزار کردیم.

وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات ریاست جمهوری و تاکید استاندار در تامین مسکن این مساله در سطح استان با جدیت دنبال می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: ایجاد زیر ساخت های مسکن با توجه به اولویت اصلی استان  با جدیت پیگیری می شود و در بحث شهری و روستایی اتفاقات خوبی افتاده و در زمینه بازنگری طرح هادی نیز اقدامات چشمگیری صورت گرفته است.

رهبردین افزود: در خصوص مساکن مهر باقیمانده برنامه ریزی شده و از تمام شهرستان های استان بازدید میدانی صورت گرفته تا پرونده این بخش به زودی بسته شود.

وی بیان کرد: در طول یکسال گذشته تاکنون بیش از 170 کیلیومتر راه اصلی و بزرگراهی و 300 کیاومتر جاده روستایی احداث شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق هزار هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن

الحاق هزار هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن