مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 19:452023-10-13بين الملل

حمایت نبیه بری از تلاش ها و ابتکار عمل سیاسی ایران در حمایت از فلسطین و مردم غزه


رییس پارلمان لبنان در دیدار وزیر امور خارجه از تلاش ها و ابتکار عمل سیاسی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و مردم غزه حمایت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به بیروت، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در مقصد دوم سفرش به منطقه در بیروت حضور دارد بعدازظهر امروز (جمعه) 21 مهر ماه با نبیه بری رییس پارلمان لبنان دیدار و گفت وگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار از نقش حمایتی همیشگی نبیه بری از مقاومت تشکر کرد و با تأکید بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از تلاش های جاری در روند سیاسی داخلی لبنان، گفت: با توجه به جایگاه مهم لبنان در منطقه، ثبات و امنیت لبنان از اولویت های بسیار مهم جمهوری اسلامی ایران است و ایران از استقرار، امنیت و ثبات لبنان حمایت می کند.

وی همچنین طوفان الاقصی را یک تصمیم و اقدام کاملا فلسطینی و واکنشی طبیعی به افراطی گری مستمر رژیم صهیونیستی برشمرد.

امیرعبداللهیان حمایت آمریکا و اروپا از جنایات کنونی رژیم صهیونیستی در عین اعتراف آنها به افراطی گری نتانیاهو و رفتارهای تحریک آمیز او را، اقدامی غیرقابل قبول توصیف کرد و گفت: دعوت دیگران در منطقه به خویشتنداری از یک سو و حمایت همه جانبه از رژیم غاصب اسراییل برای ادامه جنایات جنگی از سوی دیگر، رفتاری متعارض و ناقض ادعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت نبیه بری از تلاش ها و ابتکار عمل سیاسی ایران در حمایت از فلسطین و مردم غزه

حمایت نبیه بری از تلاش ها و ابتکار عمل سیاسی ایران در حمایت از فلسطین و مردم غزه