مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 16:202023-10-14اقتصادي

راه اندازی باغ موزه کشت نهال برای مسافران


استاندار بوشهر با بیان اینکه ظرفیت تولید نهال جنگلی در استان بوشهر افزایش بیش از 5 برابری یافته است گفت: یک باغ موزه کشت نهال برای مسافران در بوشهر راه اندازی می شود.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر با بیان اینکه ظرفیت تولید نهال جنگلی در استان بوشهر افزایش بیش از 5 برابری یافته است گفت: یک باغ موزه کشت نهال برای مسافران در بوشهر راه اندازی می شود.

احمد محمدی زاده پیش از ظهر شنبه در مراسم کشت نهال در پارک جنگلی چاهکوتاه بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر در عرصه تولید و کشت نهال دارای ظرفیت بالایی است گفت: استان بوشهر در عرصه تولید و کشت نهال حرا در دریا و سواحل از ظرفیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به ویژگی کشت حرا در سواحل تصریح کرد: پس از کشت نهال حرا مابقی مراحل آن به صورت طبیعی بدون هیچ عملیاتی انجام می شود.

استاندار بوشهر با اشاره به کشت نهال در قالب طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت تصریح کرد: این طرح در 4 سال در سراسر کشور و استان بوشهر مبتنی بر توان و همکاری مردم اجرا می شود.

محمدی زاده با اشاره به همکاری صنعت نفت و نیروگاه اتمی در طرح کشت نهال در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح ظرفیت بسیار بالایی در بسیج سازندگی وجود دارد که باید از این ظرفیت استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی باغ موزه کشت نهال برای مسافران

راه اندازی باغ موزه کشت نهال برای مسافران