مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 00:502023-10-11ورزشي

تجلیل استاندار سمنان از کاپیتان تیم ملی واترپلو و سرمربی تیم ملی کوراش


استاندار سمنان در دیدار با «دنیا آقایی»، قهرمان برجسته استان که در مسابقات بازی های آسیایی هانگژو در رشته کوراش گردن آویز نقره را برای کاروان اعزامی کشورمان به ارمغان آورد، - ایسنا/سمنان استاندار سمنان در دیدار با دنیا آقایی ، قهرمان برجسته استان که در مسابقات بازی های آسیایی هانگژو در رشته کوراش گردن آویز نقره را برای کاروان اعزامی کشورمان به ارمغان آورد، از این بانوی تاریخ ساز شاهرودی تقدیر کرد.

سیدمحمدرضا هاشمی شامگاه 19 مهرماه در این دیدار که با حضور رییس فدراسیون ورزش های همگانی کشور، مدیرکل ورزش و جوانان استان و رییس هیت ورزشهای همگانی استان و جمعی از چهره های ورزشی برگزار شد اظهار کرد: افتخار آفرینی ورزشکاران و قهرمانان استان در رشته های کوراش و واترپلو، کسب مدال نقره و مقام چهارمی آسیا، امری ارزنده و قابل تقدیر است.

استاندار سمنان گفت: امروز که بانوی پرتلاش و با اراده هم استانی، دنیا آقایی توانسته با کسب مدال نقره، پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی را در بازی های آسیایی هانگژو چین به اهتزاز دربیاورد، در تاریخ کشور و استان سمنان ثبت خواهد شد.

وی افزود: افتخار آفرینی های سهیل رستمیان، عضو و کاپیتان ارزنده تیم ملی واترپلو که در بازی های آسیایی توانستند رتبه چهارم را کسب کنند، امری ارزشمند و قابل تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل استاندار سمنان از کاپیتان تیم ملی واترپلو و سرمربی تیم ملی کوراش

تجلیل استاندار سمنان از کاپیتان تیم ملی واترپلو و سرمربی تیم ملی کوراش