مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-22سياسي

امام جمعه زنجان: ابهت پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی شکسته شد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به شهادت کودکان و زنان بی گناه غزه گفت: در یک جغرافیای کوچک با حداقل امکان زندگی دیروز و وحشتناک ترین شرایط زندگی امروز ابهت پوشالی رژیم جعلی اسراییل و قدرت کودک کش شکسته شده و این غیر قابل ترمیم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ظهر امروز در جلسه هماهنگی کنگره 3535 شهید استان زنجان با بیان اینکه وظیفه ما صیانت و پاسداری از ارزش های دفاع مقدس و در رأس دفاع از ارزش های شهدا است، اظهار داشت: شهدا همیشه برای ما در همه برهه ها پیام دارند و وقتی صحبت از مکتب، دین، قرآن و.

به میان بیاید پیام شهیدان بسیار بلند است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به شهادت کودکان و زنان غزه در بمباران رژیم صهیونیست تصریح کرد: آن چیزی که امروز مردم غزه را سرپا نگه نداشته است همان روحیه شهادت طلبی و مقاومت است.

 وی با بیان اینکه در یک جغرافیای کوچکی با حداقل امکان زندگی دیروز و وحشتناک ترین شرایط زندگی امروز ابهت پوشالی رژیم جعلی و قدرت کودک کش شکسته شده و این غیر قابل ترمیم است، گفت: در یک مقطعی ارتش رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی چهارمین ارتش قدرتمند دنیا بود اما امروز در مقابل جمعیتی که حداقل امکانات را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه زنجان: ابهت پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی شکسته شد

امام جمعه زنجان: ابهت پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی شکسته شد