مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 11:052023-10-17پزشكي

استخدام هشت هزار نیرو در شبکه بهداشت کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین فرشیدی روز سه شنبه در همایش تجلیل و تکریم فعالان شبکه بهداشت کشور که در مرکز همایش های رازی برگزار شد با تاکید بر تقویت نظام شبکه کشور، - معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هشت هزار نیروی انسانی در شبکه بهداشت کشور که چهار هزار نفر آنان بهورزان هستند بزودی استخدام می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین فرشیدی روز سه شنبه در همایش تجلیل و تکریم فعالان شبکه بهداشت کشور که در مرکز همایش های رازی برگزار شد با تاکید بر تقویت نظام شبکه کشور، افزود: بر اساس منویات مقام رهبری باید شبکه بهداشت بازسازی و تقویت شود تا با هزینه کمتر سلامت مردم تامین گردد.

وی اظهارداشت: بیش از 10 سال درگیر برنامه پزشک خانواده هستیم و باید این برنامه به یک کارنامه تبدیل شود، ایجاد فضای مناسب کاری، تقویت مراکز جامع شهری و روستایی سلامت و خانه های بهداشت، در تحقق این برنامه موثر است.

بهره برداری بیش از هزار طرح بهداشتیمعاون وزیر بهداشت از بهره برداری هزار و 37 پروژه بهداشتی توسط رییس جمهور در روز های آینده خبر داد و افزود: چهار هزار پروژه بهداشتی نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد و تقویت شبکه بهداشت در راستای ارتقای سلامت خانواده در دولت سیزدهم در دستور کار وزارت بهداشت قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام هشت هزار نیرو در شبکه بهداشت کشور

استخدام هشت هزار نیرو در شبکه بهداشت کشور