مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 10:362023-10-10حوادث

حضور پلیس در اطراف مدارس؛ دستگیری 1000 خرده فروش موادمخدر


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از حضور پلیس در اطراف مدارس و شناسایی و دستگیری بیش از یک هزار خرده فروش موادمخدر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ حسین باباپور رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت صبح امروز در برنامه تلویزیونی شهر امن به پاکسازی اطراف مدارس از لوث وجود معتادان و خرده فروشان مواد مخدر اشاره و اظهار داشت: پلیس با تمام امکانات و بسیج همه نیروهای خود و حتی نیروهای سازمان های همکار سعی کرده که مسیرهای اطراف مدارس را از حضور و فعالیت فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر پاکسازی کند تا دانش آموزان و والدین در حین تردد صحنه های ناخوشایند نبینند.

   سرهنگ باباپور گفت: با توجه به اقدامات پیشگیرانه و پیشدستانه پلیس مبارزه با مواد مخدر قبل از بازگشایی مدارس و برگزاری جلسات متعدد و مختلف با اصناف و کسبه و آموزش و پرورش و .

و سازمان های تأثیرگذار حدود 50 باب از منازلی که در محدوده و اطراف مدارس اقدام به فروش مواد مخدر می کردند شناسایی و افراد آن دستگیر شدند.

  رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با بیان اینکه این منازل با مجوز مرجع قضایی پلمب شدند، تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر همچنین 1041 نفر از افرادی که در اطراف مدارس اقدام به فروش مواد مخدر می کردند نیز شناسایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پلیس در اطراف مدارس؛ دستگیری 1000 خرده فروش موادمخدر

حضور پلیس در اطراف مدارس؛ دستگیری 1000 خرده فروش موادمخدر