مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-10سياسي

میرمحمدیان: نهادهای فعال در امر مسجد تقسیم کار می کنند


مدیرعامل بنیاد هدایت ضمن طرح پیشنهادات موجود برای ساماندهی و ارتقاء وضعیت مساجد کشور، از تقسیم کار امورات این عرصه میان نهادها و مجموعه های دخیل در حوزه های مختلف مسجد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت در جمع مدیران ادارات تبلیغات اسلامی استان مرکزی به موضوع مسجد و اداره آن پرداخت و اظهار داشت: وقتی با موضوع مسجد مواجه می شویم خیلی ها می گویند مسجد صاحب ندارد یا هیچکس مسجد را گردن نمی گیرد و پیشنهادات مختلفی نیز برای حل این مسأله ارائه می دهند.

مخافت رهبری با راه اندازی سازمانی برای مساجد وی ادامه داد: برای این موضوع چند راه حل وجود دارد، برخی می گویند مسجد باید یک سازمان داشته بشد که متکفل کار آن باشد، از ابتدای انقلاب هم برخی دلسوزان این پیشنهاد را داشته اند ولی رهبری مخالف بوده اند، به دو جهت یکی اینکه مسجد ولایت دارد و دیگری اینکه اگر قرار باشد مجموعه و سازمانی برای اداره مسجد شکل بگیرد و زیرمجموعه نهاد رهبری و دفتر رهبری باشد، چنین مجموعه هایی در همه استان ها و شهرها وجود دارد، مانند نماینده ولی فقیه و امام جمعه در هر استان و شهرستان.

میرمحمدیان دومین راه حل را تشکیل شورا عنوان کرد و گفت: شورایی متشکل از حوزه، بسیج، اوقاف و سازمان تبلیغات که مسأله مسجد را حل ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرمحمدیان: نهادهای فعال در امر مسجد تقسیم کار می کنند

میرمحمدیان: نهادهای فعال در امر مسجد تقسیم کار می کنند