مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:252023-09-26سياسي

حدیث زینبی مادران ایرانی؛ روایت بانوی امدادگر از زخم های جنگ


خبرگزاری فارس؛ تبریز، معصومه درخشان: روایت فداکاری های بانوان امدادگر در هشت سال دفاع مقدس از آن دست روایت هایی است که هیچ وقت رنگ کهنه گی به خود نمی گیرد.

در ادامه سلسله نشست های روایت دفاع  بسیج رسانه خواهران این بار میزبان یکی از بانوان امدادگر سال های حماسه بودند.

خانم فاطمه  پوردرمان دختر دانش آموز دهه 1350 بود و حالا یکی از فعالان فرهنگی شهر تبریز است که دعوت ما را پذیرفت و به شیوایی از روزهایی برایمان گفت که داوطلبانه  در کنار رزمندگان بود و به همراه دوستانش آنها را یاری می کرد.

زنان گنجینه های پنهان دفاع مقدس در اواخر دهه 50 و همزمان با پیروزی انقلاب،  هیاهو و غوغای احزاب و گروه های مختلف در دبیرستان ها و دانشگاه ها مانند مجاهدین، چریک های فدایی و  .

برای عضوگیری به چند گروه تقسیم شده بودند و فاطمه پوردرمان  دانش آموز دبیرستان مدرسه عفتیه تبریز بود و از بین این همه گروه و حزب در انجمن اسلامی دانش آموزی مدرسه ثبت نام می کند.

  با دوستانم در انجمن اسلامی روزنامه دیواری درست کرده و  در نماز جماعت مدرسه شرکت می کردیم، با کارهای فرهنگی مشغول بودیم و علاوه بر آن  لباس های نو را جمع کرده و به خانواده های نیازمند هدیه می کردیم، من به این نوع کارها خیلی علاقه داشتم   یادم است در مدرسه اختلافات اعتقادی و مذهبی بین گروه ها ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدیث زینبی مادران ایرانی؛ روایت بانوی امدادگر از زخم های جنگ

حدیث زینبی مادران ایرانی؛ روایت بانوی امدادگر از زخم های جنگ