مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-21دانش

دانشکده «فرهنگ و زندگی» در دانشگاه آزاد راه اندازی می شود


نسخه عملیاتی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه معارف، راه اندازی دانشکده «فرهنگ و زندگی» است که در یک بسته به فرهنگ، - دانشکده فرهنگ و زندگی در دانشگاه آزاد راه اندازی می شود رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نسخه عملیاتی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه معارف، راه اندازی دانشکده فرهنگ و زندگی است که در یک بسته به فرهنگ، اخلاق و معنویت می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در دومین نشست سراسری مدیران گروه معارف و دبیران قرآن و عترت دانشگاه آزاد که روز گذشته در مشهد مقدس برگزار شد، با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، گفت: آنچه در فلسطین اشغالی و غزه می گذرد، جهاد اصغر را می طلبد اما آنچه در دانشگاه و اجتماع نیاز داریم، جهاد اکبر است.

از خداوند می خواهیم در تربیت فرزندان سرزمین مان کوتاهی نکنیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اهمیت گروه معارف در تربیت معنوی و فرهنگی دانشجویان، اظهار داشت: دانشجویان مقاطع کارشناسی حدود 394 ساعت در اختیار این گروه هستند و باید دروس معارف را بگذرانند.

اگر جوان شناختی از دین و ایمان نداشته باشد، یعنی این 394 ساعت موثر نبوده است.

هرچند که ما نیز لَسْتَ عَلَیْهِمْ بِمُصَیْطِرٍ نیستیم اما آیا مانند پیامبر، خودمان را برای هدایت فدا می کنیم تا مصداق این آیه شریفه باشیم؟


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده «فرهنگ و زندگی» در دانشگاه آزاد راه اندازی می شود

دانشکده «فرهنگ و زندگی» در دانشگاه آزاد راه اندازی می شود