مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 22:252023-10-03فرهنگي

جشنواره ملی فیلم 100 ثانیه ای «شهرنما» در رفسنجان برگزار می شود


معاون هنری شهرداری رفسنجان با نوید برگزاری نخستین جشنواره ملی فیلم 100 ثانیه ای «شهرنما» در رفسنجان، اعلام کرد که جزییات این جشنواره به همراه فراخوان آن به زودی منتشر می شود.

- جشنواره ملی فیلم 100 ثانیه ای شهرنما در رفسنجان برگزار می شود ایسنا/کرمان معاون هنری شهرداری رفسنجان با نوید برگزاری نخستین جشنواره ملی فیلم 100 ثانیه ای شهرنما در رفسنجان، اعلام کرد که جزییات این جشنواره به همراه فراخوان آن به زودی منتشر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید عباس حسینی 11 مهرماه در تشریح این خبر اظهار کرد: نخستین جشنواره ملی فیلم 100 ثانیه ای شهرنما با شعار روی خوش آرامش و با محوریت خانواده، نشاط، آرامش، آسیب های اجتماعی و امنیت در شهر رفسنجان از سوی معاونت هنری شهرداری برگزار می شود.

وی با اشاره به این که این رویداد برای اولین بار در شهرستان رفسنجان رقم می خورد، درباره چرایی رویکرد این معاونت به برگزاری جشنواره فیلم 100 ثانیه ای، گفت: فیلم 100 ثانیه ای یک فیلم کامل است با تمام مشخصات یک فیلم و با تکیه به دو عنصر ایجاز و خلاقیت؛ نه یک تیزر تبلیغاتی است، نه نماهنگ و نه بخشی از یک فیلم بلند.

سجادی بیان کرد: فیلم 100 ثانیه ای رسانه ای نو و مناسب است که با قابلیت تأثیرگذاری بسیار بالا در جهان پرشتاب و پرهیاهوی امروز می تواند ثانیه هایی مخاطب بی وقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی فیلم 100 ثانیه ای «شهرنما» در رفسنجان برگزار می شود

جشنواره ملی فیلم 100 ثانیه ای «شهرنما» در رفسنجان برگزار می شود