مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 22:102023-09-23دانش

شیوه احراز هویت دانشجویان برای استفاده از خدمات رایگان متروی تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید جهانی مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران عصر امروز -1 مهرماه 1402- در گفتگو با رادیو اقتصاد توضیحاتی درباره «کیف پول الکترونیک شهروندی» و نحوه عملکرد آن ارایه کرد.

- مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران گفت: احراز هویت دانشجویان برای استفاده از خدمات رایگان متروی تهران با ارائه لیست از جانب دانشگاه ها صورت می پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید جهانی مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران عصر امروز -1 مهرماه 1402- در گفتگو با رادیو اقتصاد توضیحاتی درباره کیف پول الکترونیک شهروندی و نحوه عملکرد آن ارایه کرد.

 وی با اشاره به آنکه مسؤلیت توسعه زیرساخت ها و هوشمندسازی خدمات شهری بر عهده فاوا است، اضافه کرد: کیف پول الکترونیک شهروندی یکی از دستاورد های تازه این سازمان در این راستاست.

جهانی با یادآوری سابقه نحوه استفاده شهروندان از خدمات متروی تهران (کارت بلیت یا بلیت های تک نفره)، افزود: شهروندان برای شارژ این بلیت ها ناگزیر از مراجعه حضوری به ایستگاه های مترو بوده و اعتبار درون کارت ذخیره و حبس می شد.

مدیرعامل سازمان فاوا به مشکلاتی که شهروندان در استفاده از این کارت بلیت ها داشتند، اشاره کرد: مثلاً اگر کارت بلیت گُم می شد، هیچ راه حلی برای بازگشت اعتبار وجود نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه احراز هویت دانشجویان برای استفاده از خدمات رایگان متروی تهران

شیوه احراز هویت دانشجویان برای استفاده از خدمات رایگان متروی تهران