مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 22:102023-10-10سياسي

جانشین فرمانده ناجا: نسل جدید انقلاب جدی تر آماده دفاع از کشور است


نسل های جدید انقلاب فهیم تر و جدی تر آماده دفاع از انقلاب هستند و این نتیجه انتقال ارزش های شهدا است که امروز شاهد چسبیدن مرزهای انقلاب اسلامی به بیت المقدس هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، سردار قاسم رضایی شامگاه سه شنبه 18 مهرماه در مراسم گرامیداشت سردار شهید ندیری و 580 شهید شهرستان ساوه  که به مناسبت هفته فرهنگی این شهرستان در مصلی امام علی (ع) برگزار شد گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان شهرستان ساوه در سنگرهای جبهه های 8 ساله حضوری فداکارانه داشتند و نام آنها در تاریخ دفاع مقدس میدرخشد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس افتخار همرزمی با شهید ندیری که از نخبگان اطلاعات و عملیات جنگ و شهید نظر فخاری را  داشتم که بسیاری از عملیات ها در اثر شناسایی و طراحی صحیح شهید ندیری به پیروزی منتهی شد.

جانشین فرماندهی کل انتظامی کشور با بیان اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس برای دفاع از میهن  و انقلاب از هیچ قدرتی ترس نداشتند،عنوان کرد: شهدا لبیک به خمینی (ره) را لبیک به حسین (ع) می دانستند و شهدای امروز هم لبیک به رهبر عزیزمان را لبیک به حسین (ع) می دانند و درواقع راه فرهنگ عاشورا و امام حسین (ع) است که این نظام و انقلاب را استوار نگه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین فرمانده ناجا: نسل جدید انقلاب جدی تر آماده دفاع از کشور است

جانشین فرمانده ناجا: نسل جدید انقلاب جدی تر آماده دفاع از کشور است