مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 21:052023-09-27ورزشي

کم تحرکی در 80 درصد جمعیت جامعه ایران


رییس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: حدود 80 درصد جامعه ایران کم تحرکی دارند که به نوعی یک بحران محسوب می شود و این وضعیت در بین زنان بیشتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، علی خلیلی، امروز چهارشنبه، 5 مهر در حاشیه نشست مجمع عمومی انتخاب رییس هیات ورزش های همگانی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای افزایش فعالیت بدنی مردم نیاز به تلاش و حمایت از فدراسیون ورزش های همگانی داریم.

وی گفت: دسترسی مردم به ورزش از سیاست های این فدراسیون است تا مردم به راحتی و ارزان بتوانند در فعالیت های بدنی مشارکت داشته باشند و در این راستا طرحی از جمله مینی فوتبال اجرا شد که شرکت کنندگان از آحاد جامعه به صورت رایگان حتی تا مرحله کشوری مورد حمایت قرار گرفتند.

رییس فدراسیون ورزش های همگانی تصریح کرد: یکی از برنامه های این فدراسیون برای مشارکت های انبوه، گذرگاه های ورزش است زیرا معتقدیم ورزش را باید به گونه ای به دل مردم ببریم و یکی از راهکارها دانش افزایی در مورد مزیت های ورزش کردن است.

وی افزود: مردم باید مانند دیگر کارهای روزمره خود نسبت به ورزش احساس نیاز کنند که امیدواریم با همکاری دستگاه های اجرایی و اعضای مجمع ورزش همگانی در استان شاهد توسعه فعالیت بدنی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم تحرکی در 80 درصد جمعیت جامعه ایران

کم تحرکی در 80 درصد جمعیت جامعه ایران