مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 10:302023-09-30سياسي

4 موضوع فناورانه در دستور کار 130 دانشمند جهان اسلام در نشست تبادل فناوری


«سلامت»، «انرژی»، «محیط زیست»، «هوش مصنوعی» و «زیست بوم علم و فناوری» موضوعات اصلی نشست «برنامه تبادل علم و فناوری» است که از امروز با حضور 130 دانشمند جهان اسلام آغاز به کار می کند.

- سلامت ، انرژی ، محیط زیست ، هوش مصنوعی و زیست بوم علم و فناوری موضوعات اصلی نشست برنامه تبادل علم و فناوری است که از امروز با حضور 130 دانشمند جهان اسلام آغاز به کار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از شب گذشته جمعه 7 مهرماه هشتمین نشست تبادل تجربیات علم و فناوری (STEP) همزمان با چهارمین آیین اعطای جایزه مصطفی(ص) با مشارکت دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و ارائه دانشمندان و برگزیدگان چهارمین جایزه مصطفی(ص)، با حضور رییس جمهوری و معاون علمی رییس جمهوری در اصفهان برگزار شد و با این آغاز، از امروز شنبه 8 مهر نهمین دوره برنامه تبادل علم و فناوری یا استپ به اختصار Science and Technology Exchange Program (STEP) کار خود را شروع خواهد کرد.

پنجمین دوره جایزه مصطفی(ص) با حضور بیش از 130 دانشمند مطرح جهان اسلام، سفرای مختلف حاضر در کشور، هیات دولت و استانداران و بیش از 100 دانشمند جهان اسلام بوده است.

این دوره از جایزه مصطفی (ص) در حالی در اصفهان شروع شد که آخرین دوره ای است که این رویداد در ایران برگزار می شود و از سال های آینده برگزاری آن به کشورهای دیگر واگذار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 موضوع فناورانه در دستور کار 130 دانشمند جهان اسلام در نشست تبادل فناوری

4 موضوع فناورانه در دستور کار 130 دانشمند جهان اسلام در نشست تبادل فناوری