مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 15:002023-09-25سياسي

دانش آموزان مهم ترین سرمایه کشور هستند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دانش آموزان را مهم ترین سرمایه کشور دانست و افزود: یکی از عوامل مهم در پیشرفت و توسعه کشور دانش آموزان هستند که مدیران آینده کشور بوده و در تعیین سرنوشت کشور نقش بسزایی دارند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دانش آموزان را مهم ترین سرمایه کشور دانست و افزود: یکی از عوامل مهم در پیشرفت و توسعه کشور دانش آموزان هستند که مدیران آینده کشور بوده و در تعیین سرنوشت کشور نقش بسزایی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم روز دوشنبه سوم مهرماه در اجتماع بزرگ سربازان دهه نودی امام عصر(عج) که در شهر جدید سهند برگزار شد، با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، شهادت 36 هزار دانش آموز در دوران دفاع مقدس را قاسم وار عنوان کرد و ادامه داد: دانش آموزان در طول جنگ تحمیلی داوطلبانه حتی با تغییر شناسنامه در جبهه جنگ حق علیه باطل حضور یافته و شهادت را شیرین تر از عسل درک کردند.

وی به تکریم و پاسداشت شهدا تاکید کرد و افزود: ما باید در برابر رزمنده ها متواضعانه سر تعظیم فرود آورده و از تلاش آنها قدردانی کنیم و همچنین پیشرفت، سعادت و توسعه کشور را مدیون شهدای گرانقدر هستیم.

وی به شعار سال تحصیلی جدید(مدرسه قوی، ایران قوی) اشاره کرد و ادامه داد: اگر آینده قوی می خواهیم باید مدرسه قوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان مهم ترین سرمایه کشور هستند

دانش آموزان مهم ترین سرمایه کشور هستند