مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 16:552023-09-26سياسي

برگزاری 30 عنوان برنامه طی هفته وحدت در گلستان


39 عنوان برنامه طی هفته وحدت توسط مرکز بزرگ اسلامی در استان گلستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام نورعلی دیلم بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان به مناسبت هفته وحدت اظهار کرد: 30 عنوان برنامه طی هفته وحدت توسط مرکز بزرگ اسلامی در استان گلستان برگزار می شود.

رییس مرکز اسلامی گلستان افزود: چهار نشست نخبگانی با حضور علمای شیعه و سنی و مهمانان کشوری، چهار محفل قرآنی و کاروان قرآنی، حضور علما در نماز جمعه، تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران و برگزاری مسابقه کتاب و کتابخوانی از مهم ترین برنامه های هفته وحدت در استان گلستان است.

وی بیان کرد که تلاش می کنیم در هر شهرستان یک همایش یا جشنواره بزرگ برگزار کنیم و از ظرفیت خانواده های علما و روحانیت هم به صورت ویژه استفاده خواهد شد.

دیلم تاکید کرد: دشمن از وحدت بین اقوام و مذاهب ناراحت بوده و هر اندازه که وحدت را بیشتر نشان دهیم آنها سرخورده تر می شوند.

رییس مرکز اسلامی گلستان متذکر شد: فرهنگ تقریب و وحدت محدود به یک روز و یک هفته نیست و باید گفتمان وحدت در جامعه تسری یابد.

وی با بیان این که وحدت در ذات انسان وجود دارد و قرآن هم به آن امر کرده است، ادامه داد: نگاه و سیره پیامبر(ص) هم در قول و هم در فعل بر وحدت تاکید دارد و این امر در سیره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 30 عنوان برنامه طی هفته وحدت در گلستان

برگزاری 30 عنوان برنامه طی هفته وحدت در گلستان