مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 10:302023-10-05سياسي

حضور 11 غرفه گردشگری و صنایع دستی البرز در نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز از حضور 11 غرفه گردشگری و صنایع دستی از البرز در نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر خبر داد.

- ایسنا/البرز مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز از حضور 11 غرفه گردشگری و صنایع دستی از البرز در نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم خاکی روز پنج شنبه 13 مهر 1402 اظهار کرد: پنجمین رویداد نمایشگاهی توانمندی ها و ظرفیت های روستایی و عشایری از تاریخ 12 الی 18 مهر هر روز از ساعت 10 تا 20:30 در محل مصلی بزرگ امام خمینی در تهران فعال است و 11 غرفه تحت نظر اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز از مجموع 29 غرفه استان در این نمایشگاه حضور دارند.

به گفته خاکی، این رویداد با هدف نمایش استعدادها، قابلیت ها و پتانسیل های موجود در مناطق روستایی و عشایری و ظرفیت این مناطق در تولید محصولات متنوع به ویژه در زمینه صنایع کوچک، روستایی و صنایع دستی برگزار می شود.

او همچنین این جشنواره را فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه های فرهنگی و میراث ناملموس مناطق روستایی مانند آداب و رسوم، بازی های بومی، پوشش محلی و غذاها، همچنین معرفی کارآفرینان مناطق روستایی و عشایری و برقراری ارتباط تجاری بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 11 غرفه گردشگری و صنایع دستی البرز در نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر

حضور 11 غرفه گردشگری و صنایع دستی البرز در نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر