مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 12:102023-10-22بين الملل

هشدار پنج آژانس سازمان ملل نسبت به اوضاع «فاجعه بار» نوار غزه


پنج آژانس سازمان ملل هشدار دادند که اوضاع انسانی در نوار غزه «فاجعه بار» است.

- هشدار پنج آژانس سازمان ملل نسبت به اوضاع فاجعه بار نوار غزه پنج آژانس سازمان ملل هشدار دادند که اوضاع انسانی در نوار غزه فاجعه بار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنج آژانس سازمان ملل از جمله سازمان جهانی بهداشت، برنامه جهانی غذا، صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف)، برنامه توسعه و صندوق جمعیت سازمان ملل با صدور بیانیه ای اعلام کردند که وضعیت انسانی در غزه قبل از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر ناامیدکننده بود اما اوضاع امروزه فاجعه بار است.

طبق گزارش خبرگزاری فلسطینی معا ، این آژانس های سازمان ملل از جامعه جهانی خواستند تا برای کمک به شهروندان فلسطینی در نوار غزه اقدامات بیشتری اتخاذ کنند.

این پنج آژانس سازمان ملل اعلام کردند، این بیمارستان ها مملو از زخمی شدگان هستند و کودکان به شکلی نگران کننده جان خود را از دست می دهند.

پیشتر آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد در نشست صلح قاهره گفته بود: زمان اقدام برای پایان دادن به بحران در نوار غزه فرا رسیده است.

گوترش گفت: زمان برای اقدام فرا رسیده است؛ اقدامی برای پایان دادن به این کابوس وحشتناک و اقداماتی برای ساختن آینده ای شایسته رویاهای کودکان فلسطین، اسراییل، منطقه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پنج آژانس سازمان ملل نسبت به اوضاع «فاجعه بار» نوار غزه

هشدار پنج آژانس سازمان ملل نسبت به اوضاع «فاجعه بار» نوار غزه