مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-02اقتصادي

رشد 76 درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی ریمدان در جنوب سیستان و بلوچستان


مدیر پایانه مرزی ریمدان از رشد بالغ بر 76 درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی ریمدان در 6 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر پایانه مرزی ریمدان از رشد بالغ بر 76 درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی ریمدان در 6 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

محمد شریف کریمی در گفت وگو با ایسنا، افزود: در 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 119 هزار مسافر از این پایانه مرزی تردد کردند که این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد بالغ بر 76 درصدی را نشان می دهد.

وی گفت: از مجموع ترددهای این مدت در پایانه مرزی ریمدان بیش از 90 هزار نفر ورودی وافزون بر 29 هزار نفر نیز خروجی به ثبت رسیده است.

کریمی با بیان اینکه توسعه و ساماندهی پایانه های مرزی به عنوان مبادی ورود و خروج به کشورهای دوست و همسایه از اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان طرح های عمرانی مهمی را در این پایانه مرزی اجرا کرد که نتیجه مثبت آن در استقبال شایسته زوار پاکستانی در اربعین حسینی امسال قابل مشاهده بود.

مدیر پایانه مرزی ریمدان در پایان خاطر نشان کرد: با روحیه ای که در مسئولان برای آماده سازی شرایط و زیرساخت های لازم برای تردد زائران اربعین حسینی(ع) وجود داشت و با هماهنگی های لازم امسال شاهد تردد بخش زیادی از زائران پاکستانی از پایانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 76 درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی ریمدان در جنوب سیستان و بلوچستان

رشد 76 درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی ریمدان در جنوب سیستان و بلوچستان