مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 12:452023-09-24سياسي

یک نامه؛ 6 سوال و هشدار میرسلیم به چمران درباره بلندمرتبه سازی


رییس فراکسیون ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد به رییس شورای اسلامی شهر تهران نسبت به بلندمرتبه سازی های انبوه در غرب پایتخت هشدار داد.

- رییس فراکسیون ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد به رییس شورای اسلامی شهر تهران نسبت به بلندمرتبه سازی های انبوه در غرب پایتخت هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خانه ملت، سیدمصطفی آقامیرسلیم رییس فراکسیون ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد و نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در قالب نامه سرگشاده به مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران نوشت: منطقه 22، با بلندمرتبه سازی های انبوه و تاثیرات منفی که بر محیط زیست تهران، از غرب آن، ایجاد کرده، بتدریج به صورت فاجعه و یکی از قطب های شبه بحرانی در می آید.

با توجه به این که طراحی شهرسازی این منطقه به شکل کنونی، در دوران مسئولیت جناب عالی به عنوان رییس شورای اسلامی شهر تهران انجام گرفته است، خواهشمند است دستور فرمایید این اطلاعات به صورت کامل تهیه و برای اطلاع عموم مردم به صورت شفاف نشر یابد: 1- اندیشه اولیه ایجاد منطقه ای با برج سازی انبوه در غرب تهران از کجا منشاء گرفته است؟ آیا در آمایش شهر تهران چنان پیشنهادی مطرح شده است؟ آیا مطالعات کارشناسی و امکان سنجی جامع درباره آن، با توجه به عواقب خطیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نامه؛ 6 سوال و هشدار میرسلیم به چمران درباره بلندمرتبه سازی

یک نامه؛ 6 سوال و هشدار میرسلیم به چمران درباره بلندمرتبه سازی