مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-11سياسي

آن هایی که مسئول آبرسانی لیکک هستند جوابگوی مردم باشند


امام جمعه بهمیی با انتقاد از روند کند آبرسانی به لیکک گفت: آن هایی که مسئول آبرسانی لیکک هستند خودشان جوابگوی مردم باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی امام جمعه شهرستان بهمیی در جلسه ائمه جمعه استان کهگیلویه وبویراحمد با انتقاد از روند پروژه آبرسانی به شهر لیکک گفت: رسالت اصلی نهادها و ادارات در نظام مقدس جمهوری اسلامی این زمان امیدآفرینی است.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: یکی از نهادها و اداراتی که می تواند در بهمیی امید آفرینی کند و مردم شریف و شجاع این منطقه را خوشحال کنند اداره آب منطقه ای استان است.

وی ادامه داد: از خلیج فارس آب به اصفهان رفت  مشکل آب خوزستان حل شد اما قریب به 11 سال است مردم مومن و نجیب بهمیی منتظر حدود 50 کیلومتر آب رسانی از سد کوثر هستند از زحمات و تلاش های شما تشکر می کنم!؟.

امام جمعه شهرستان بهمیی بیان کرد: دعوت می کنم که بیایید و در نماز جمعه شهرستان در قالب برنامه میز خدمت پاسخگوی مردم شریف شهرستان باشید مسئولان قول دادند دهه فجر امسال افتتاح می شود امیدواریم بصورت جهادی و شبانه روزی کار کنید زودتر از موعد مقرر این آرزوی بیش از یک دهه مردم را محقق کنید .

صلواتی در پایان گفت: همچنین انتظار است در بخش های سرآسیاب و مُمبی پروژه هایی که دارید به آن ها توجه داشته باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آن هایی که مسئول آبرسانی لیکک هستند جوابگوی مردم باشند

آن هایی که مسئول آبرسانی لیکک هستند جوابگوی مردم باشند