مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 10:452023-10-13اقتصادي

اسکله صیادی بندر گناوه و دیر به سیستم اطفاء حریق مجهز می شوند


در راستای افزایش امنیت شناورهای صیادی و مقابله با خطرهای احتمالی آتش سوزی، اسکله صیادی دیر به سیستم اطفا حریق سیار مجهز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، سلمان محمدی رییس گروه بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگاران در بندر دیر با تأکید بر ساماندهی قایق های صیادی بدون مجوز اظهار داشت: در این راستا امسال اقدامات مهمی انجام شده است.

وی با تأکید بر افزایشی ایمنی اسکله های صیادی استان بوشهر گفت: در این راستا برای افزایش ایمنی شناورهای صیادی و مقابله با خطرهای احتمالی آتش سوزی، اسکله صیادی دیر به سیستم اطفا حریق سیار مجهز شد.

وی اضافه کرد: در راستای افزایش ایمنی شناورهای صیادی استان و مقابله با خطرهای احتمالی آتش سوزی و سرایت آن به سایر شناورهای صیادی در اسکله صیادی دیر یک دستگاه پمپ آتش نشانی سیار خریداری و پس از طی دوره آموزش آن، در بندر صیادی دیر مستقر شد.

رییس گروه بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر وزن کم و سرعت عملیاتی بسیار بالا و قابلیت شناور بودن آن را از مزایای این پمپ آتش نشانی برشمرد.

محمدی همچنین تصریح کرد: سرعت عملیاتی کمتر از پنج دقیقه و حمل آسان از ضروریات اطفای حریق به موقع از خصوصیّات این سیستم اطفای حریق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکله صیادی بندر گناوه و دیر به سیستم اطفاء حریق مجهز می شوند

اسکله صیادی بندر گناوه و دیر به سیستم اطفاء حریق مجهز می شوند