مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 09:402023-10-19بين الملل

کانادا تحریم های سازمان ملل علیه ایران را حفظ می کند


دولت کانادا با ادعاهایی درباره برنامه موشکی و هسته ای ایران، اعلام کرد که تحریم های مرتبط سازمان ملل علیه ایران را که به تازگی تاریخ آن پایان یافت، - حفظ می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت کانادا پس از روز انتقال برجام و به پایان رسیدن تاریخ تحریم های موشکی و تسلیحاتی سازمان ملل علیه ایران، با انتشار بیانیه ای با ادعای این که فعالیت های ایران در زمینه اشاعه تسلیحات هسته ای همچنان تهدید بزرگی علیه امنیت منطقه ای و بین المللی ایجاد می کند ، اعلام کرد که کانادا این تحریم ها را علیه تمامی نهادها و افراد ایرانی مربوطه حفظ می کند.

در بیانیه ای که در وبگاه دولت کانادا منتشر شد، آمده است: به دلیل پابرجا بودن نگرانی ها درباره برنامه هسته ای ایران، کانادا این اقدامات را در هماهنگی با اتحادیه اروپا، انگلیس و آمریکا انجام می دهد تا اطمینان حاصل شود که ما به طور جمعی به حکومت ایران به دلیل برنامه موشک های بالستیک، برنامه هسته ای و برنامه پهپادی آن فشار می آوریم.

در این بیانیه با اشاره به تحریم هایی که حفظ خواهد شد، آمده است: این بسته تحریمی 18 فرد و 56 نهاد را که در فعالیت هایی در زمینه تسهیل، حمایت، تامین مالی یا کمک به فعالیت های هسته ای ایران با حساسیت اشاعه مشارکت داشته اند و همچنین مقامات پیشین یا فعلی سپاه پاسداران ایران و نهادهای وابس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانادا تحریم های سازمان ملل علیه ایران را حفظ می کند

کانادا تحریم های سازمان ملل علیه ایران را حفظ می کند