مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 12:052023-09-28پزشكي

افزایش موارد ابتلا به کرونا و آنفولانزا در خراسان جنوبی


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: با توجه به بررسی های انجام شده طی هفته های اخیر موارد مثبت کرونا به میزان 10 درصد و آنفولانزا به میزان 7 درصد در خراسان جنوبی افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، دکتر مجید شایسته، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند امروز به رسانه ها اعلام کرد: با توجه به بررسی های انجام شده طی هفته های اخیر موارد مثبت کرونا به میزان 10 درصد موارد نمونه گیری شده و موارد بستری در خراسان جنوبی افزایش داشته است.

وی گفت: همچنین در موارد مثبت آنفولانزا هم به میزان 7 درصد افزایش داشتیم.

وی درخصوص واکسیناسیون کرونا  افزود: اکنون  واکسن های موجود برای بیماری کرونا در استان واکسن برکت و برکت پلاس است که به تعداد کافی در مراکز خدمات جامع سلامت خراسان جنوبی  موجود است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه ادامه داد: افرادی که از آخرین نوبت دریافت یادآور آن ها یک سال گذشته باشد می توانند با مراجعه به نزدیک ترین مرکز خدمات جامع سلامت یک دوز واکسن دریافت کنند.

شایسته گفت: واکسن آنفولانزا نیز برای گروه های در معرض خطر و خاص به تعداد محدود از وزارت بهداشت دریافت خواهد شد، اما در رابطه با سایر افراد این واکسن توسط بخش خصوصی تامین شده و مردم می توانند با مراجعه به داروخانه های سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش موارد ابتلا به کرونا و آنفولانزا در خراسان جنوبی

افزایش موارد ابتلا به کرونا و آنفولانزا در خراسان جنوبی