مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-15بين الملل

عضو دفتر سیاسی حماس از ایران تشکر کرد


عضو دفتر سیاسی حماس پس از دیدار امیرعبداللهیان با هنیه در دوحه گفت: از توجه و اهتمام ایران به موضوع فلسطین تشکر می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، خلیل الحیه عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) پس از دیدار و گفت وگوی شنبه شب 23 مهر ماه حسین امیرعبداللهیان و هیأت همراه با اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در دوحه، در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از انجام این ملاقات که در دفتر جنبش حماس در دوحه برگزار شد و دو ساعت به طول انجامید، از حمایت ها و اعلام همبستگی جمهوری اسلامی ایران و شخص وزیر خارجه با موضوع فلسطین قدردانی کرد.

وی افزود: آقای امیرعبداللهیان در این ملاقات دستاوردهای ملت فلسطین را تبریک گفت و با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره تحولات در سرزمین فلسطین گفت وگو کردیم.

  وی گفت وگو درباره نیازهای ملت فلسطین در نبرد کنونی و جنایات صهیونیست ها در غزه و کشتار غیرنظامیان، تخریب خانه ها و موضوع کوچاندن مردم غزه به کشورهای پیرامونی را از جمله موضوعاتی خواند که در ابن دیدار مورد گفت وگو قرار گرفت.

عضو دفتر سیاسی حماس گفت که با امیرعبداللهیان درباره ایجاد و تشکیل محور بزرگتر برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی و اینکه ایران و دولت های عربی چگونه می توانند با امکانات خود به توقف جنایات رژیم صهیونیستی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو دفتر سیاسی حماس از ایران تشکر کرد

عضو دفتر سیاسی حماس از ایران تشکر کرد