مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 21:152023-10-11سياسي

جمعی از اصحاب رسانه طی بیانیه ای حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند


جمعی از روزنامه نگاران، اصحاب و فعالان رسانه ای طی بیانیه ای حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند، در این بیانیه آمده است: از رسانه های مستقل بین المللی می خواهیم تا صدای مردم مظلوم فلسطین باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، همزمان با آغاز حماسه طوفان الاقصی در فلسطین و سرزمین های اشغالی، جمعی از روزنامه نگاران، اصحاب و فعالان رسانه ای روز 18 مهرماه 1402 در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بیانیه ای صادر و از رسانه های بین المللی مستقل درخواست کردند صدای مردم مظلوم فلسطین باشند.

گفتنی است این بیانیه تا کنون به امضای بیش از 500 نفر از خبرنگاران و اهالی رسانه رسیده و فرآیند اخذ امضاء همچنان ادامه دارد.

متن بیانیه به شرح ذیل است: خداوند قادر و عزیز را برای نصرت و عزتی که به مجاهدان فلسطینی اعطا فرموده سپاس می گوییم و درود بر مردان وزنانی می فرستیم که غیرتمندانه در میدان ایستادند و یک پیروزی بزرگ را رقم زدند.

عملیات همه جانبه و ترکیبی نیروهای مقاومت علیه اشغالگران در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی، طوفانی به پا کرد و الطاف الهی بر آن باعث شد تا رژیم اشغالگر قدس در شوک سنگین فرورفته و حامیان این رژیم جعلی در تحیر بمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعی از اصحاب رسانه طی بیانیه ای حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند

جمعی از اصحاب رسانه طی بیانیه ای حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند