مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 16:552023-10-09سياسي

نیک بین: مبارزان امروزی فلسطین از کودکی دربرابر مقابل تانک ها قد کشیدند


یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: مردم مظلوم فلسطین 75  سال است که در حال دست و پنجه نرم کردن با آنچه که طی دو سه روز اخیر بر اسراییل گذشته است، - یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: مردم مظلوم فلسطین 75  سال است که در حال دست و پنجه نرم کردن با آنچه که طی دو سه روز اخیر بر اسراییل گذشته است، هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد نیک بین نماینده بردسکن و کاشمر در مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر روز دوشنبه 17 مهر 1402 صحن مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به انجام عملیات طوفان الاقصی از سوی گروه حماس طی روزهای اخیر اظهار کرد: نسبت به جریانات اخیر رهبری فرمودند که اسراییل 25 سال آتی را نمی بیند ؛ به قول علما این انشا نیست بلکه خبر و اطلاع رسانی درباره یک واقعیت بیرونی است.

رهبری می فرمایند که رژیم غاصب رفتنی است.

وی افزود: امروز جوانان نهضت فلسطینی از همیشه سرحال تر هستند و بچه هایی که امروز بزرگ شدند، سالیان سال است که در مقابل تانک و در لابلای جنگ و خون و بغض به اسراییل قد کشیدند، حالا برخی از بزدل ها و احمق ها واضح ترین مظلوم جهان و قاصب ترین ظالم جهان را می بینند و می گویند که جنگ بس است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: مردم مظلوم فلسطین 75 سال است که در حال دست و پنجه نرم کردن با آنچه که طی دو سه روز اخیر بر اسراییل گذشته است، هستند؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیک بین: مبارزان امروزی فلسطین از کودکی دربرابر مقابل تانک ها قد کشیدند

نیک بین: مبارزان امروزی فلسطین از کودکی دربرابر مقابل تانک ها قد کشیدند