مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 10:502023-09-30سياسي

معرفی داشته های ناملموس فرهنگی در خانه خوراک یزد


به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری خانه خوراک و نوشیدنی یزد با هدف برگزاری رویدادهای متنوع در بستر فرهنگی و خوراکی استان، آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، همزمان با آغاز هفته گردشگری و در راستای توسعه فعالیت های کمیته تخصصی گردشگری خوراک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد، خانه خوراک و نوشیدنی یزد با حضور سرپرست این اداره کل، راه اندازی شد.

حسین دهقان، برگزاری رویدادهای متنوع در بستر فرهنگی و خوراکی استان یزد را هدف اصلی راه اندازی این خانه برشمرد و گفت: خانه خوراک و نوشیدنی یزد رستوران یا کافه نیست؛ بلکه محل برگزاری رخدادهای مختلف با عرضه خوراک و نوشیدنی برای معرفی داشته های ناملموس فرهنگی است.

مسئول کمیته تخصصی گردشگری خوراک یزد افزود: ما درصدد هستیم تا بتوانیم با استمرار فعالیت ها، در کنار عرضه خوراک و نوشیدنی سنتی به گردشگران، به ارتقای ذائقه یزدی ها و حرکت در مسیر انتخاب غذای سالم نیز گام برداریم.

دهقان با بیان این که خانه خوراک و نوشیدنی یزد با فعالیت و سرمایه بخش خصوصی شروع به کار کرده، است، تصریح کرد: در اولین روز کاری این خانه، با همکاری کمیته تخصصی فرهنگی – تاریخی یزد در راستای ترویج فرهنگ توسعه پایدار و استفاده از صنایع دستی و منسوجات یزدی اقداماتی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی داشته های ناملموس فرهنگی در خانه خوراک یزد

معرفی داشته های ناملموس فرهنگی در خانه خوراک یزد