مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 08:252023-10-15اقتصادي

بزرگترین طرح گردشگری کردستان در صلوات آباد سنندج عملیاتی شد


طرح جامع مدیریت منابع طبیعی و گردشگری منطقه صلوات آباد سنندج در مقیاس 3 هزارو 850 هکتار از اراضی ملی به اتمام رسید و وارد فاز اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا به منظور بررسی ابعاد آخرین وضعیت و پیشرفت فیزیکی طرح گردشگری صلوات آباد سنندج، از این طرح بازدید کرد.

وی عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و با اعلام آمادگی سرمایه گذار بخش خصوصی یک طرح گردشگری در مقیاس 3 هزار و 850 هکتار در این منطقه آغاز و وارد فاز اجرایی شده است.

استاندار کردستان با بیان اینکه در گام نخست، سرمایه گذاری 20 میلیون دلاری در این پروژه و در بخش های مختلف انجام شده است، ادامە داد: اجرای این پروژه تنها مختص به یک دستگاه و سازمان خاص نیست و توقع ما این است که همه ادارات و دستگاه ها آن را به عنوان یک طرح استانی و فرا دستگاهی بنگرند و همه امکانات خود را پای کار بیاورند.

زارعی کوشا تاکید کرد: در این محیط باید مجموعه ای ایجاد شود که ماهیت منطقه ای و بومی داشته باشد و مردم منطقه نیز در پیشبرد آن کاملا بەکار گرفته شوند.

وی با تاکید بر اینکه دسترسی آسان، کم هزینه و کم خطر در این منطقه گردشگری برای مردم ایجاد شود، بیان کرد: رویکرد توسعه گردشگری در این منطقه، آرامش و امنیت مردم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین طرح گردشگری کردستان در صلوات آباد سنندج عملیاتی شد

بزرگترین طرح گردشگری کردستان در صلوات آباد سنندج عملیاتی شد