مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 16:452023-10-13بين الملل

زیان های سنگین اقتصادی رژیم صهیونیستی از جنگ غزه


بخش های مختلف اقتصاد رژیم صهیونیستی از بخش مالی و بانکی تا گردشکری، کسب و کار و فناوری و انرژی در نتیجه عملیات طوفان الاقصی مقاومت و حملات کور رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه متحمل زیان سنگین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از الجزیره، مقاومت فلسطین به رهبری گردان های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس در هفتم اکتبر عملیات طوفان الاقصی را برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی آغاز کرد و این رژیم که از عملیات مقاومت غافلگیر شده بود با حملات وحشیانه به نوار غزه درصدد عقده گشایی برآمده است؛ اما به گفته تحلیلگران صهیونیست و گزارش های مطبوعاتی رژیم صهیونیستی، انتظار می رود اقتصاد این رژیم در نتیجه جنگ متحمل خسارات اقتصادی هنگفتی شود که بزرگترین خسارت اقتصادی از زمان تأسیس این رژیم اشغالگر است.

زیان بخش مالی در حالی که درگیری ها در نوار غزه ادامه دارد، واحد پول رژیم اسراییل (شکل) شاهد کاهش به پایین تری ن سطح خود در برابر دلار آمریکا در هشت سال گذشته بوده است.

در روز نخست عملیات طوفان الاقصی ارزش شکل بیش از سه درصد کاهش یافت و به 3.

96 دلار آمریکا رسید و بانک مرکزی اسراییل مجبور شد برای کاهش نوسانات در نرخ مبادله شکل مبالغ هنگفتی را تا 45 میلیارد شکل (11.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیان های سنگین اقتصادی رژیم صهیونیستی از جنگ غزه

زیان های سنگین اقتصادی رژیم صهیونیستی از جنگ غزه